Logo Design
Główny element identyfikacji wizualnej firm.
Logo lub Logogram „Sygnet (znak) + Logotyp (napis)” powinno wyrażać tożsamość firmy, charakteryzować jej misję, cele, oferowane produkty i usługi oraz grupę docelową. Odpowiednio zaprojektowane logo lub logotyp jak magnes przyciąga nowych klientów.
Niezmiernie istotne jest stworzenie niepowtarzalnego znaku rozpoznawczego, który będzie na tyle charakterystyczny, by zwrócił uwagę i zapadł w pamięć klientom. Dobrze zaprojektowany znak graficzny oddziałuje zarówno na klientów, jak i partnerów przedsiębiorstwa.
Jest „nicią łączącą“ pomiędzy firmą a klientami, buduje świadomość marki w oczach nabywców, a przy tym wszystkim zapewnia profesjonalny wygląd materiałów reklamowych, biurowych oraz opakowań produktów.
Za pośrednictwem znaku graficznego przedsiębiorstwo komunikuje się z klientami. Dzięki logo, klienci skłonni są identyfikować się z firmą, są bardziej lojalni wobec marki. Dlatego jego stworzenie jest tak istotne na samym początku.