Banners
Bajery internetowe emitowane w sieci podczas dużych kampanii reklamowych.
Druga połowa lat 90ych XX. wieku, to bardzo dynamiczny rozwój Internetu i technologii z nim związanych, w tym także reklamy. Jedną z popularniejszych form jaką przyjmuje reklama internetowa są Banery.
Początkowo reklama w Internecie przyjmowała formę tzw. mailingu, czyli wysyłania reklam za pomocą poczty elektronicznej.
W 1993 roku nastąpiła rewolucja – powstała przeglądarka internetowa Mosaic, która potrafiła wyświetlać grafikę i ramki. Od tej pory reklamodawcy mogli dotrzeć do większej liczby potencjalnych odbiorców, a sama reklama mogła przyjąć formę graficzną.
Marketing Internetowy to przede wszystkim formy reklamy, takie jak internetowe strony firmowe i produktowe „Landing Page”, generyczne i płatne rezultaty wyszukiwarki, artykuły sponsorowane, kampanie banerowe i inne dedykowane kreacje graficzne, ogłoszenia reklamowe, sieci reklamowe oraz reklama wysyłana za pośrednictwem zautomatyzowanych narzędzi poczty elektronicznej – Email Marketing.
Jednak banerowe kampanie displayowe są najpopularniejszą formą reklamy internetowej.
Na szacunek zasługują również ludzie o mocnym piórze i retorycznych umiejętnościach, którzy znaleźli swoją półkę w Content Marketingu. Mowa o redaktorach Blogów oraz moderatorach kanałów wizualnych – Vlogów, od jakiegoś czasu przyczyniających się do rozwoju reklamy i przepływu wszelkiego rodzaju informacji.