Rafał Szatanik

Reklama, Design & Developing

Targi Moto 2017

Założenie ekspozycji: elastyczność. Targi Motoryzacyjne 2017
Organizacja

Zarządzanie reklamą i logistyką ekspozycji targowej.

  • przygotowanie dokumentacji
  • zdobycie pozwoleń
  • negocjacje
  • kontrola obszarów reklama, logistyka i wsparcie techniczne
Koncepcja kreatywna

Konstrukcja i układ ekspozycji targowej, dobór rozwiązań technologicznych i wystroju.

  • projekt ekspozycji
  • scenariusz
  • kampania reklamowa
  • przygotowanie materiałów promocyjnych

Projektowanie

W stosunkowo małym budżecie udało się zaplanować i zrealizować ekspozycję targową dla czterech marek jednośladów, przeznaczoną dla dwóch ważnych dla branży eventów. Moto-Expo Warszawa oraz Motor Show Poznań.

Ekspozycja targowa

Zaawansowana współczesna technologia skuterów i motocykli prezentowała się imponująco na obu targach. Przyciągała tak samo prasę, jak i zwiedzających. Zespoły sprzedażowe, wsparcia technicznego i Hostessy spisały się na medal.

My Social links
Cookies