Email Marketing
Elektroniczne biuletyny informacyjne.
Najistotniejszym narzędziem E-marketingu jest Email Marketing, czyli elektroniczne biuletyny informacyjne Newslettery i Mailingi, rozsyłane do wybranych grup odbiorców przy zastosowaniu procesów automatyzacji poczty elektronicznej.
Odbiorcami nie są przypadkowi użytkownicy. Zazwyczaj osoby te same zadeklarowały chęć otrzymywania informacji w tej formie i są potencjalnymi klientami lub nawet już są klientami.
Wysyłka do osób niezainteresowanych, kompletnie mija się z celem i jest nieefektywna.
Priorytetową częścią działań Email Marketingu jest odpowiedni wybór adresatów, biorący pod uwagę ich preferencje i zainteresowania.
Dobrze przygotowana baza mailingowa to nie tylko spis adresów Email, ale również bardzo ważne narzędzie, które umożliwia pozyskanie nowych klientów i nie pozwala zapomnieć o starych.
Emitowane Newslettery i Mailingi przekazują w nagłówkach i treści dobrze dobraną zawartość, uwzględniając klasyfikacje filtrów antyspamowych i różne interpretacje systemów poczty elektronicznej, czego poprawnym przykładem jest poniższy autentyczny komunikat Mailingowy, mający bardzo dobry odgłos.

!!! POSZUKIWANI !!!
Od Rafał Szatanik - Gomeisa <biuro@gomeisa.pl> w dniu 2020-09-09 05:11
Szanowni Państwo,
poniżej najświeższe informacje rynkowe, które nikogo nie zdziwią!
- 0,5 miliona maseczek higienicznych EN149, DO NEGOCJACJI!
POSZUKIWANI!
Kolejność według wysokości nagrody!- Spokój i Zdrowie! - DUŻO!
- Rękawice "Zrywki" - nikt do tej pory nie używał, ale teraz są POTRZEBNE!
- Kombinezony ochronne - "Szelesty" za parę złotych,
- Napoje: Black, Tiger, Red Bull - POWAŻNIE!
- Rękawice nitrylowe - nawet te, nie marki MERCATOR, ponieważ te już ktoś komuś BARDZO! obiecał.
Będę wdzięczny za każdą informację od POWAŻNYCH! kontrahentów!
Z uszanowaniem,
Rafał Szatanik
www.gomeisa.pl |